L’ajuntament de Barcelona demana que l’aigua arribi en submarí

El sr. Hereu i el Sr. William Carnes intenten evitar, sense èxit, que l'aigua arribi a Barcelona lluny dels objectius dels fotoperiodistesAlarmat per les noticies aparegudes a la premsa internacional sobre la sequera, Jordi William Carnes en nom de l’Ajuntament de Barcelona-Guirilàndia ha demanat que d’ara en endavant la importació d’aigua a la ciutat es faci en submarí per evitar les mirades indiscretes dels periodistes i el dany irreparable a la “marca” Barcelona-Guirilàndia i la consequent disminució en l’entrada de turistes.

Així, a partir dels propers dies el transport d’aigua es farà en submarí i els vaixells que fins ara portaven l’aigua s’utilitzaran per portar turistes. El increment en el cost del dispositiu s’asumirà mitjançant l’ecotaxa inversa que consisteix en aplicar un impost a les consumicions de bars i restaurants de Barcelona únicament per als habitants de la ciutat. “Els diners que es recaptin amb aquesta mesura donaran per pagar els submarins, una campanya de màrqueting nova i un piset per una amiga”, ha explicat el senyor Carnes.

El consistori barceloní ha presentat un informe d’última hora que demostar que parlar de la sequera  a part de minvar els ingressos produeix infelicitat i que, per tant, “és millor fer com si no existís”, ha remarcat Jordi Hereu. Conscient de que evitar que la gent parli de la sequera és molt difícil ha anunciat que s’ha posat en contacte amb el govern xinés per demanar “de ciutat olímpica a ciutat olímpica” que els assessorin a gestionar aquesta greu crisi de comunicació. L’exemplar actuació del gabinet de comunicació xinès durant la crisi del Tibet ha motivat la petició. De moment, Jordi Hereu a avançat que dictarà un BAN prohibint parlar de la sequera, tallarà les trucades telefòniques a Anglaterra i Itàlia i impredirà l’entrada de periodistes estrangers. “Exceptuant, és clar, els que vinguin a fer turisme”, ha afegit.

One response to “L’ajuntament de Barcelona demana que l’aigua arribi en submarí

  1. Em sembla molt bé. La marca barcelona és el més important ara mateix… De fet, jo aquest matí m’he vestit i després m’he dutxat una bona estona… Seguidament he sortit de casa ben xop per demostrar als turistes que no patim sequera. A més, m’he endut una ampolla de fontvella, hi he escrit a sobre amb un rotulador “DRINKING WATER” i m’he anat ruxant durant el dia amb aquesta aigua.
    Més que res per transmetre naturalitat i demostrar que no hi hi sequera ni manquem de res en aquesta ciutat tan wonderfulosa!
    (ai! m’acabo d’electrucutar amb el mòbil!)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s